Söndag

Det enda jobbiga med söndagar är att det är måndag imorgon?
Men jag tycker inte det är så där jätte jobbigt längre, för jag kliver upp till en praktik där
jag trivs så himla bra.




Vaknade upp med älskling ( gör jag varje morgon hehe ) å solen lyste in i sovrummet, hur mysigt som helst :)
Vi har nyss fått i oss lite frukost å jag ska nog ut å ta en promenad snart, eller om jag bara tar en hemmadag
idag igen. Det är så skönt att vara hemma :) Speciellt när man ska iväg å jobba när veckan börjar igen.
Vi får se hur det blir :) Kommer röra på mig mycket på praktiken imorgon, tisdag och onsdag så jag tror inte
jag behöver ta en promenad men det skulle ändå vara skönt :)




Har vart as skönt med en nykter helg, har bara varit, slappat osv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0